why can't we just rewind?

välkommen säger jag till min långhelg,
inget jobb och inga bekymmer denna helgen säger jag bara.
tycker faktiskt att jag klarade att gå upp tidigt idag.
20 över 10 är väl ingen fara på taket? haha

tänkte riktigt dra ut på den här morgonen,
äta frukost och duscha så länge som jag bara kan.

för sen blir de att åka till jönköping med midia.
hon ska leda mig hela vägen från gnosjö-jönköping och berätta var jag ska av och INTE ska av.
jag är snart 17 men kan fortfarande inte åka buss/tåg/flyg/båt själv.
de är jag för virrig och tanskpridd för,
jag vill inte ens tänka hur detta ska ha förvärrats om 30-40 år haha.

ha en bra torsdag alla, för de ska jag.
puss



Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback