wicked game - chris isaak.

bloggen är som ett bollplank där jag kan låta mina känslor studsa mot.
när jag behöver rensa huvudet och hjärtat på knepiga och mindre roliga problem och frågetecken.


alla mina ljus har brunnit ut,
regnet smattrar mot fönstret.

huvudet är fullt av tankar,
tankar jag försöker få ner i ord men allt förgäves.
de säger att förmågan att tänka är en gåva.
de är en förbannelse.
ibland vill man bara ha ett blankt vitt papper där uppe.
få njuta av tystnaden.
jag orkar inte med fler frågetecken och att mitt hjärtat sitter i halsgropen hela tiden.
jag vill slita mig själv från de bojor jag fått runt mitt hjärta.
berlinmuren finns inte längre i berlin, den står stadigt runt mitt hjärta. den skyddar mig.
men från vad?...

What a wicked game to play, to make me feel this way. What a wicked thing to do, to let me dream of you.

jag saknar min älskade lillasyster,
kom och kramas med mig i sängen igen min hjärtmedicin ♥..



Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback