you could mean everything to me.

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
kolla vilka små paket jag hämtade ut på posten idag.
någon som har en vild gissning på vad de kan innehålla? ;)

fyi - min vänsterarm är halvt bort domnad.
de gör faktiskt ont i den, helt stel.
dumma sprutan.

mobilen har inga cash så skriver här,
på lördag är det öppet hus/julmarknad på JB i värnamo.
Kom dit och se hur vi har de , :)
nu blir det duschen, måste börja i tid med min handikappade arm om jag ska hinna till klockan 9!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du har tagit sprutan.Vi här ska ta den om 2 veckor.Vilka tider är Julmarknaden på JB?

Ska du vara där eller? Älskar dig.Mamma.

2009-11-18 @ 22:08:56
Postat av: tina

jag vet, jag vet ! shuuess ! :dddd ♥♥

2009-11-19 @ 22:53:05
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback