08:34 WHAT?

min första lediga dag på lovet.
jag kännde mig verkligen utvilad när jag slog upp ögonen, klockan 08:34.
SAY WHAAAT?
vad är de här för sjukdom som spridit sig till mig?
Jag brukade aldrig gå upp innan 12 snåret innan.
mamma jag är orolig, ring sjukhuset!

blev att lägga sig till rätta och läsa senaste nummret av SOLO.
jag är mest en som bläddrar, men tvingade genom mig själv varenda liten bokstav i nummret.
dagen planeras att spenderas med lillasyster, kanske en roadtripp om hon tjatar på pappa.
hon har väl lärt sig av mästaren moi hahaha.

hahah kolla vad jag hittade, posern maja ;) ♥






Kommentarer
Postat av: Mamma

T.o.m sjukhuset blev oroliga när dom hörde talas om att du vaknade så tidigt.Du fick en akuttid!!!

Puss puss.Älskar dig.Mamma.

2009-10-27 @ 18:14:47
Postat av: Maja

hahah lätt snyggaste posen på Skara :D:D

2009-10-27 @ 19:07:44

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback