23.05

VARNING FÖR SKRÄPINLÄGG:

jag känner att jag behöver skriva av mig, kroppen och huvudet är fullt av små ord som virrar omkring och jag kan inte riktigt sätta fingret på hur jag mår. yrsel kanske, förvirring.
maybe borde jag gå som en snäll flicka och lägga mig i min skrangliga ikea säng.

sitter och kollar på lillasyster som målar ett födelsedagskort till sin kompis malte.
detta är nu henne 8:e försök i strävan på det vackraste kortet.
det som ska impa på alla henne coola 8-åriga vänner.
livet är sött,
vänta tills du är 20 och ni måste impa med era porschar ni fått av daddy.
hon har det där vecket mellan ögonbrynen som jag nu redan fått en bestående rynka av.
skillnaden är att det inte är sött på mig längre.

jag vill så gärna bli mer än vad jag är nu,
om jag fick välja så skulle jag vara en riktigt bra författare och folk uppskattade mina texter,
världsbäst på att klippa folk, få en riktigt bra karriär med andra ord.
kanske få lära ut i svenska om jag orkar genom hela den utbildningen.

och inga worries liksom, men dom har jag väl haft sen jag var mini pernilla tror jag.
alltid vandrar mina tankar iväg till något annat litet bekymmer jag måste ta tag i.

förresten så på mitt hälsobesök fick jag reda på att jag krympt,
är inte dessa symptom lite väl tidiga mummy?
jag har gått från en 170-tjej till en på näppa 166.
men inte klagar jag, jag krymper men klackarna fortsätter växa :).

23.14,
känns som jag skriver en värdelös bok,
en sån som reas ut i jultiderna för 59:90.
suck & stön.
godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

va har du redan börjat krympa? Fast dom sätter ju ibland dom där mätgrejern lite konstigt, jag är olika lång på olika ställen:P

2009-10-11 @ 13:53:35
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback