den som är med i leken får leken tåla.

hej alla,
sitter här lite halvstressad och äter på en torr pizza.
har fixat mig och gjort allt tjejigt och ONÖDIGT som Samir skulle sagt ;D
05.10 var jag uppe, innan tuppen.
ullared stod på schemat,
handlade lite smått och gott som alltid där.
mycket folk, jag visade tina hur man går före i en kö och puttar på folk.
jag är inte stolt, mamma, hur har du uppfostrat mig egentligen?

nu ska jag snart åka till värnmo sen blir det direkttåget till halmstad för att träffa maja,
det var ett tag sen nuuu va?
har som i förra inlägget skriver nu alltså packat hela gaderoben.
enklast så.
kommer hem på söndag i think,
alla får ha en superbra sista lov helg nu :)
puss ♥



Kommentarer
Postat av: linneaa.

fyfan va sugen jag blev på pizza nu :d huhu.

känner att jag inte har tagit mitt ansvar och kommenterat på länge nu. :o men nu ska jag bli duktig igen, :) tycker vi borde hitta på något snart allahopa. ha det bäst i halmstad :d <3

2009-10-31 @ 00:58:29
Postat av: ellen

Svar: Jag tyckte män som hatar kvinnor var bra, faktiskt. :D

Tvåan är nog bättre, fast iofs lite "råare" också. Lite läskig med haha, har du sett den? :)

2009-10-31 @ 21:02:13
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra att du haft ett bra lov lilla Illan.Glöm inte dokusåpan om Ullared som börjar imorgon,kan vara skoj att se hur de arbetar där nere.Älskar dig.Mamma.

2009-11-01 @ 21:40:50

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback