höstlov

nu har jag officiellt höstlov.
as always så planerar jag att sova med stort S och bara ta det lugnt.
men som vanligt har jag också fel när det kommer till lov.
det är då man blir som upptagnast haha.
så vad har jag planerat hittills, fortsätta jobba dom värsta tiderna på jobbet.
fortsätta gnälla lite över att jag alltid kommer hem förkyld från jobbet.

kanske blir det en spontan tripp till halmstad på fredag och träffa maja?
om hon slutar tänka på dåliga twiligt och ringer någon gång ;).
känner att kvalitén på mina inlägg har sjunkit i botten nu sista veckorna.
ska skärpa mig.

ha en bra måndag,
puss ♥

underbara halmstad i våras






Kommentarer
Postat av: Maja

Hahah till skillnad från vissa så jobbar faktiskt jag från halv 7-4 numera :P men kanske hinner ringa ikv :P:P OCH JA du ska komma till halmstad på fredag :D:D

2009-10-26 @ 17:32:18

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback