jag är en tänkare.

hej bloggen,
besökte idag min gamla skola,
många minnen revs upp, vissa som man ville och vissa inte.
fick prata av mig, känns som om en sten lyfts ur hjärtat.
jag vill så gärna få en praktikplats på min gamla skola och ha min svenskalärare som handledare.
men som sagt så går jag på frisörlinje och det är då ett måste att söka till en frisörsalong.
förstå mig rätt, jag vill absolut bli en frisör och brinner för det men man kan vara MER än en frisör.
jag har alltid haft en passion för ämnet svenska, jag vill så gärna skriva bra texter och böcker.
att få lära ut.

jag har så många olika sidor av mig själv att ibland är det svårt för mig själv att förstå just mig.
det där lät knas.
äsch, måste plugga nu för jag stressar sönder om ett naturkunskapsprojekt.
snälla ge mig lov nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lovet är på väg lilla vännen.Håll Ut!!

Visst är det bitterljuvt att återvända till det som var det man ansåg vara tryggheten i sitt liv.Det är tur att du kan ha Emil som mentor.Börja skriv på boken då,vad väntar du på??

Den skriver inte sig själv,eller vad säger du Emil?

Älskar dig.Mamma.

2009-10-21 @ 21:43:32
Postat av: pernilla'

sv; mamma, det är verkligen bitterljuvt, ja jag har väldig tur som har haft en människa som han till att vara min lärare. Ja men allt är inte så enkelt tyvärr, hade det varit det hade mina böcker varit ute på Bokia nu :) Älskar dig.

2009-10-22 @ 10:20:14
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: Mamma

Alla dom som har sina böcker ute i säljställen på Bokia har också varit i din ålder.Men vid något tillfälle tog dom ett beslut.

Ett beslut att NU JÄKLAR....Om du börjar att fundera ut ideer till en bok nu så har du ju tid på dig att redigera den innan du är helt nöjd och lämnar in den.Och för den delen finns det massor av författare till just ungdomsböcker.Bara att skriva om sånt i din egen värld.Du är ju mitt i din ungdom,och vet hur man ska fånga läsarna.Det ligger så rätt i tiden just nu.Och den 1:a boken ska ju som sagt skrivas någon gång...Och du sa ju det själv,,du har snart lov!!

JAG TROR PÅ DIG,KOM IGEN NU!

Ge mig ett 1:a Kapitel.

Älskar dig.Mamma.

2009-10-22 @ 17:01:51

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback