just look over your shoulder and i'll be there.

hej bloggen, inte skrivit på ett tag känns det som. var det igår eller? haha
sitter med en kycklingsallad framför mig som inte kommer stå kvar där länge, njamnjamnjam,
tisdag idag, får damp på vädret.
på morgonen är det -7 och då tar ju alla vettiga människor en tjock jacka, och möjligtvis vantar och mössa.
när timmarna sen går och jag ska ta bussen hem 15.20 så är det helt plötsligt +17 och då står jag där som en idiot med vinterjacka, mössar och vantar och svettas som en höna inför grillning.
enough said about that!

ikväll så har desperate housewives säsong 6 premiär.
love it, jag är en riktig serie älskare.
skrattar åt ugly betty, gråter med patienterna på grey's anatomy, har förståelse för kvinnorna i d.h, skrattar åt "poppisarna" i gossip girl & hatar alla snygga i topmodel.

på schemat för idag står städning och bakning!
suuuuper sugen på något gott, men det var inget undantag i min värld haha.
lyssar på jackson 5 och michael jackson låtar, så många bra som man helt lämnat i glömska. what a shame.
ha en bra tisdag alla, puss ♥


äääälskar denna låten, så fin. i'll be there


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

cool din nya header är = )

2009-10-06 @ 16:50:30
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag älskar din blogg,du får mig att skratta åt dina äventyr och problem...Puss puss.Älskar dig.Mamma.

2009-10-07 @ 18:24:51

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback