"men jag vill ju inte se ut som en fjortis tina!"

hej bloggvärlden.

hade inget speciellt för mig idag,
inget slavjobb stod på schemat.
bestämmde mig för att tvinga med tina till "stan" a.k.a värnamo.

kom hem med en söt blus och en mössa.
mössa tog ungefär 598 år att välja ut.
ja, jag är lite kräsen :P
jag är inte den som tar kort på mina kläder heller.
use your imagintion helt enkelt.

dagens bästa köp var en silviakaka på ett café.
anamarija, du vet inte kan sluta ah joooj! hahah

hade inte med mig kameran idag,
glömmer nästan alltid att ta kort endå.
jag håller knappt reda på mig själv, hur mycket tror ni jag kan minnas egentligen? haha.
så därför fick jag gräva djupt i bildmappen för att hitta denna fina men dock gamla bilden på tina,
hon har övergivit mig som svartskalle.
blondie, jag hjälper dig tillbaka vilken dag du vill.

hahah ;D
gabbe, olli, ana, maja, lydia - brown it is, right? ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett jättefint kort,och minns jag inte helt fel så är det jag själv som var fotografen!

Puss puss.

2009-10-28 @ 08:20:33
Postat av: Lydia :D !

självfallet är det brunett som gäller ;)

2009-10-28 @ 09:06:32
Postat av: tina

pernilla den där bilden är ju för pinsam !

här syns det varför jag är blond nu , utväxt så att det skriker om det ;o



tack för den bästa dagen ☺

ja klart det måste göras om oftare , bjust give me a call ☺♥

2009-10-28 @ 10:22:37
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: pernilla'

sv: Mamma, joho de var du som var mästerfotografen här, ett jätte fint kort :).



lydia: once you go black you never go back hahah ;)



tina: vadå pinsam? den var jätte fin och sommrig på dig! :), haha vissa drabbas ju inte av utväxt ;).♥ yees, just pick up the phone haha.

2009-10-28 @ 16:44:44
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback