storbloggare, noch einmal bitte??

känns som att detta ämnet finns på nästan alla bloggar.
men jag känner sånt behov att säga det med.
såååå irriterad man blir.
disskuterade idag med en klasskompis om bloggar osv.
hon sa att hon läste kanske 20 kändisbloggar varje dag och verkligen såg upp till alla och ville vara som dom.
dom pratade om folk jag inte ens visste vilka det var, blondinbella & kenza är väl dom ungefär jag vet vilka de är.
jag har aldrig trott på att provocera och vara allmänt blåst för att få kommentarer och att statistiken ökar.
inte heller har jag något intresse utav att komma på mest aktiva listan och skriva 17 inlägg och dagen som handlar om gina tricot's alla linnen. c'mon. vem vill läsa egentligen?

folk som ljuger, och endast provocerar för uppmärksamhet.
skärp er, gör något vettigt och bra istället och få uppmärksamhet för det.
jag ger fan i dina nya läppar, dina YSL solbrillor och starbucks.


och det här med blogawards,
tycker det är lite?
vet inte riktigt, men vad har dom gjort egentligen.
nämn en sak hon kissie har gjort för att förtjäna ett pris?
de behandlas som kändisar men bakom skärmen är de bara vanliga människor.
ut med lite frustration , thank u.
puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hmm..

2009-10-16 @ 22:42:21
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll! :)

2009-10-16 @ 23:00:40
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback