you can see that i got it going on

hej trötta och slitna folket där ute.
precis hemkommen frånm jönköping, blev att åka en liten sväg dit.
på skopunkten var det kaos.
jag såg göran hägglund & en tant kom fram och frågade mig hur länge jag varit gift.
jag bär en ring på ringfingret, jag tycker det är snyggast där och nej jag är inte förlovad för 1093728 gången.

gårdagen gick ut på att fira linnéas födelsedag lite i efterhand.
blev jag, tina, lydia & linnéa.
litet men mysigt.
fick snacka ikapp oss, trodde aldrig i 9:an att alla vi skulle bli så utspridda över skolorna.
men sånt är livet, tog med kameran men till min besvikelse när jag kom såg jag att det bara var 3 kort på kameran HAHAH.
ni får njuta av dom tills jag får resten av de andra tjejerna , :) ♥
ja vi hade hattar på oss, allt för hennes sweet 16 haha
& ja, linnéa nere till vänster sa att det var okej att jag la ut bilden! ;D



Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, tur att du skrev att du inte var förlovad,. Tänkte fråga det annars :P

2009-10-10 @ 21:02:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: linneaa.

taaaack för kvällen, :d

och för bilen, har tejpat upp den på väggen, så är det första jag ser när jag vaknar :d huhu.

<3

2009-10-11 @ 10:18:26
Postat av: Lydia

hahah :d massa rolig kväll :D

<3

2009-10-11 @ 16:49:06

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback