09.08 - ne spavaj!

vad jag gör uppe såhär tidigt på en lördag är ett mysterium.
huvudet sa vad gör du?! men benen bara gick mot tv-rummet.
idag ska jag spela min första fotbollsmatch på 2 år!!
om ni visste hur nervös jag var, har redan varnat alla att OM jag gör mål kommer det vara ett självmål.
och jag kan fortfarande inte namnet på alla i laget så när jag ska passa någon skriker jag EHH!
katastrofa haha.
well well, får se hur dt slutar.

vad ska alla andra ha för sig en grå lördagkväll? :)

nu ska jag gå och läsa lite sen somna igen,
puss ♥

tyckte bilden var så söt, haha
vem vill inte ha en sån liten rynkboll och mysa med i sängen?


Kommentarer
Postat av: vesna

koji artist? ne skontam :P haha.

2009-09-05 @ 14:08:39
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

aaa ja skriver ner alla fördelar om den om någon dag när ja testat den mer.. fanns massa bra :D

2009-09-06 @ 10:55:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback