big lights will inspire you.


idag åkte vantarna på för första gången detta året.
frös som en höna på vägen till bussen.
tittar man ut genom fönstret ser det ut som vilken vårdag som helst.
guess again.

idag fick vi våra skoltröjor som vi väntat så på,
för er som missat & missar nu med så går jag på John Bauer Gymnasiet
som är 100 gånger bättre än figy & gkc (där hör ni tina,linnéa & lydia ;D)
tack gud att jag tog en liten storlek. jag kunde ha en egen lägenhet i Medium.
varken de skönaste eller de snyggaste men nu ser man ju vart jag tillhör,
om jag tappas bort, lite som bebisarna på BB ;)

nu ska jag fortsätta att skriva på min naturkunskap,
puss ♥


Kommentarer
Postat av: linneaa.

muahahaha, alla får tröjor utom jag. :(

vet du? jag hade också vantar idag. :)

och vet du en till sak? jag är snart 16 :d hihi.

<3

2009-09-29 @ 20:19:12
Postat av: Mamma

Jag ska köpa skoltröja på Gkc!!!

Vad säger du nu då??

Ha ha ha..Älskar dig.Mamma.

2009-09-29 @ 20:31:16
Postat av: pernilla'

linnéa: ska inte du få din tyska tröja snart? hahah ;D, hade du, vad mys :) , jag veeeet! hihi

<3



mamma: omg mamma, nu lugnar vi ner oss. så kul ska dom på GKC inte få ha! ;) puss

2009-09-29 @ 21:20:53
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback