blickar, inget mer behövs.

fredag,
fredag har nu blivit enligt tradition lugna kvällar.
oerhört fint väder ute idag för att vara September, tror vi var uppe i 23-25 eller något.
för er som missat så går jag på frisör linjen auf gymnasiet och ääälskar det.
helt rätt element för mig.
well , idag så började klippningen på allvar.
känndes riktigt riktigt bra och det är ju ett plus, eller hur.
har en klipplista på vänner och släkt som är längre än vad jag själv minns haha.

för er som inte läser tidning eller internet, patrick swayzee har dött.
oerhörd förlust.
mannen var en riktigt duktig skådespelare, blir att se dirty dancing ikväll på tv.
precis som michael jackson , visste han hur uppskattad han var?
livet kan ta slut på en sekund, låt dina nära och kära veta att dom verkligen betyder något för dig.

puss ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

JAG ÄLSKAR DIG.

DU BETYDER ALLT FÖR MIG.

MAMMA.

2009-09-18 @ 21:16:37
Postat av: midia

vad söt du är hjärtat <3

2009-09-19 @ 17:07:02
Postat av: pernilla'

sv mamma: Jag älskar dig mamma, glöm aldrig det.

sv midia: du är sötare , (: <3

2009-09-20 @ 09:46:03
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback