bloglovin'

aldrig förstått det där med bloglovin, att det är status att ha många läsare.
mitt syfte med bloggen är att själv skriva, inte visa upp mig som bimbon i ett inlägg här innan.
inte göra vad som helst för att statistiken skulle öka, and so on.

det hugger i hjärtat efter sommaren,
saknar att sitta på balkongen, äta lite lubenica, höra folk nere på gatan, känna värme och matlukt överallt.
men det känns så långt borta nu, som om sommaren aldrig ens var här.

har gått i skolan nu ca. 2 & en halv vecka,
dagarna går så himla fort , vi har bara 2 lektioner per dag.
är jag nöjd med skolan?
skolan kunde varit bättre, ämnena också.
riktigt besviken vi inte läser religion, so eller språk.
ämnen jag verkligen gillar,
mitt mål är att kunna 10 språk innan jag dör.

är ni intresserade av språk, kan ni några språk, vilka i sådana fall? :)

söndag idag, ska fixa allt inför skolan imorgon.
söndagar brukar jag bara ligga i sängen och läsa en bok eller städa.
nu orkar jag inte skriva mer, det är ju fortfarande tidigt ;)
har inga roliga bilder att lägga ut, har inte hunnit överföra mina från pappas till denna skoldatan.
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Samra Skenderovic

haha hennes päron gjorde ngt fel medans dem skapa henne ;P haha

2009-09-06 @ 11:37:12
URL: http://howyesno.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback