grå som asfalten

himlen är grå som asfalten,
sommaren känns så långt bort nu.


har börjat kolla på önskelistan för min födelsedag, inte så länge kvar nu faktiskt.
ca. 3 månader, :)
tiden går fort.

var på snabbesök på lager 157 igår.
utbudet var inte super mycket, mest baslinnen för tjejerna.
fick med mig 2 par jeans endå, nu väntar bara uppläggning.
hade jag en gång i mitt liv hittat ett par byxor som passar både i midjan och benen hade lyckan varit gjord!

nu ska jag gå och baka , får ta vara på resten av dagen nu när man jobbat och allt

vad gör alla för kul ikväll?
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörde att Julia shoppade loss också,Ha ha!!

Ja,tänk att du snart ska bli 17 år,det är ju inte klokt!!Så stor.A big girl in a big world!

Ha en bra kväll.Älskar dig.Mamma.

2009-09-26 @ 22:42:29

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback