idag är det ingen vanlig dag.

gårkvällen spenderades med tina, linnéa, lydia & amila.
blev att äta lite och kolla på filmen "män som hatar kvinnor"
jag avskyr den filmen nu. såå hemsk, rå och hård.
mådde riktigt dåligt när jag såg den.
inte alls min typ utav smak,

idag är det grått och tråkigt ute,
kanske börjar få se september från dess riktiga sida?

nu ska jag gå och äta rostat bröd,
p.s jag har fortfarande inte börjat på deckaren som ska in på torsdag.
INGEN INSPIRATION! ohhhhhhh
puss ♥


Kommentarer
Postat av: linneaa.

muahahah, i hp är det soooooool, och jag grillar. B)

tack för igår, :d <3

2009-09-20 @ 13:14:40
Postat av: pernilla'

sv: whaaaat, grilla?

men jag säger ju dt, gnosjö har sveriges sämsta väder. detsamma ;99 <3

2009-09-20 @ 15:43:44
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback