it's too late to apologize.

ni vet de låtar som etsar sig fast i minnet, hur gammla de än är.
hur många gånger man än lyssnat.
man älskar dom

jag har en låt jag alltid kommer tillbaka till och som jag alltid älskar att lyssna på,
apologize - one republic ft. timbaland.
låten i sig själv är så förbannat fin, om man kunde skriva sånt själv någon gång?
älskar alla sorters verisoner av den,
men tar då upp det för hittade idag en jag inte hört innan med den nya stjärnan pixie?
ser ut som duffy, och enligt mig låter som henne med.

ligger i badet just nu, släckt belysning, vaniljljus överallt och njuter.
ha en bra kväll alla ,
puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med dig,en låt man aldrig tröttnar på..

2009-09-08 @ 06:38:50

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback