när man har paus i städandet ;)

Vad hade du hetat med din mors efternamn? Lundgren? eller? :o
Var är dina föräldrar födda? Har faktiskt ingen exakt koll
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? zwei
Vilken svordom använder du mest? en hel del tyvärr
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? ja det gör väl alla normala människor? not.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? kameraskygg, jag tar kortet.
Varit gift någon gång? trots ringen på fingret så nej ;)
Har någon av dina vänner barn? Inte mina närmaste, i'm sixteen
Någon vän du glidit ifrån? Sånt händer även om man inte vill det, that's life
Stänger du av mobilen när du sover? Aldrig någonsin, tänk så händer något liksom?
Vem förstår dig bäst? Mina närmaste
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Saker som lönade sig, skänka också.
Har någon någonsin kallat dig för lat? Pap gör nog det dagligen för att irritera mig. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Kanske det, hmm..
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma? minns faktiskt inte
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Så snabbt och högt från marken som möjligt
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig? Det gör dom säkert, jag verkar vara en måltavla för det haha
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0370-
Hur många syskon har du? uno, dos, tres, cuatro
Är du blyg inför det motsatta könet? Är allmänt blyg mot allt.
När flög du senast? Hmm , förra maj?
Pratar du några andra språk? yeeeees, språk är viktigt
Diskar du din egen disk? Vad har ni eran butler till? Eller inte. Moi
Har du gråtit offentligt? Hatar sånt, men på 9:ans avslutningsfest så grät alla floder.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Inget krav men hur mysigt är inte det?
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men skulle inte tacka nej till reggealandet
Vad har du för väder? always sunshine in my heart
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Hur ska jag veta när det aldrig hänt? Inte min stil, men jag kollar på en människas insidan. alltid finare där.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? var människan oattraktiv hade jag ju inte tyckt den var attraktiv? vem kom på dom här frågorna egentligen?
Vilken är din favoritdrink? jag dricker saft.
Gillar du din boende situation? det funkar väl, dom håller på att fixa miljonvillan i L.A. men tillsvidare funkar bonde gnosjö
Hur många timmar måste du sova för att fungera? 93017892 timmar.minst.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Petig är mitt tredje namn, hatar dock när andra rättar mig. weird.
Tror du Gud är en man eller en kvinna? Inget av dom. en högre makt bara
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det som inte dödar dig gör dig starkare
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle defenitivt vilja testa. fatta vilken kick
Skulle du säga att du är trendig? jag har en egen stil, trendig eller inte. my choice.
Äger du en digitalkamera? min lilla canon ja
Stör du dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? vet inte, känns som en småsak att störa sig på?
Tycker du att du är attraktiv? alla har något vackert och speciellt hos just dom, jag med.
Vad har du för åsikter om sex utan känslomässiga förpliktelser? nej tack, ren idioti
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ingen aning faktiskt, aldrig frågat mam eller pap
Får du dåligt samvete om du ätit kött? får jag inte kött så dör jag. för er långsama så NEJ
Skulle du vilja konventera till någon religion? man kan aldrig veta om jag vill bli buddhist när jag är 40.
Vad ska du göra nu? fortsätta städa :)

snodd från någon på bloglovin', minns faktiskt inte vem :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag sa precis till min sambo:-Vad lite jag vet om min dotter...

Därför ÄLSKAR jag när du gör sådana här tester så jag får fylla i luckorna..

Älskar dig.Mamma

2009-09-19 @ 19:27:38
Postat av: pernilla'

sv: då får jag väl göra lite fler listor till dig mamma :), tack för igår, hade roligt. Älskar dig

2009-09-20 @ 09:45:00
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: malin

insidan som är viktigast, huh?

jag satte nästan falukorven i halsen!!!

du inte gå på utsidan? du dömer allt och alla för hur de ser ut eller vad de gör!

MOHAHAHAHA

2009-09-21 @ 16:10:00
URL: http://londondreams.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback