låt lite mer som ett marsvin, snälla.

det ösregnar ute.
man blir riktigt trött och seg av allt, eller hur?
nu kan man väl konstatera att hösten är här,
tyvärr.
skulle åkt och tränat idag men den var inställd,
kanske tur de när det är sånt här väder.
ska dra på mig myskläder och tofflor och mysa heela dagen.
imorgon fredag och då blir det vara i salongen.

såg ett gammal klipp idag på någon sida jag inte minns namnet på,
jag vet inte vad bruden heter då jag aldrig läst hennes blogg.
jag är 16 år och kommer från en liten by.
jag har ALDRIG i hela mitt liv sett en människa som denna.
jag försöker behärska mig och inte bara skrika rakt ut att hon är den dummaste jag sett.
gud, bedöm själva. är detta dagens förebilder?
snälla nån, jag har varit en bättre förebild än henne sen jag var 2 år då.
vad har denna tjej för framtidsambitioner, om hon ens har några.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HENNE?
godnatt folket, :)



Kommentarer
Postat av: vesna

Jag har lagt till dig nu =) din tur :)



aah nicenice =) allt bra med dig?

2009-09-03 @ 17:47:47
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Mamma

ALLVARLIGT TALAT.....

INTE ÄR VÄL DETTA PÅ ALLVAR..

Jag är helt förstummad och försöker intala mig själv att det måste vara en parodi.Att hon driver med en del tjejer som faktiskt är så pantade..ELLER???

Nu fick jag huvudvärk.

Älskar mina egna smarta döttrar och söner.

Mamma.

2009-09-03 @ 21:53:05
Postat av: Anonym

Haha hon är helt rubbad seriöst, vi brukar härma henne i skolan när vi har tråkigt. Mmh ihiihi idag har jag köpt ett nytt halsband mmh .. hihih mmhh UBI SE typ!

2009-09-05 @ 01:17:24
URL: http://subasic.blogg.se/
Postat av: Samra Skenderovic

OH! JAG SKULLE MÖRDA HENNE! ;P

2009-09-05 @ 22:21:33
URL: http://howyesno.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback