wow känslan

hej bloggen,

vädret ute är grått, hårt och kallt.
börjar starkt fundera på att skippa skinnjackan nu och ta något varmare.
var då alltså på salongen idag, gick dit med noll koll på vad jag ville ha.
kom ut helt lycklig. inget, inget slår ett frisörbesök.
klippte endast topparna och klippte upp lite och putsade på luggen,
men vilken skillnad. amazing. därför älskar jag frsöryrket.
även små förändringar gör att en människa känner sig fräsch, fin och bara allmänt glad.
sånt behövs alltid, skäm bort er med frisörbesök folk.

har nu dragit för alla gardiner, smusslat ner en toffifee låda som bror bl.a hade med sig hem från london, tänt vaniljljus och musik.
dags att knäcka fingrarna, på med träningoutfiten och glasögonen.
ska nu få klart deckaren så att det skriker om det.
har skjutit upp det då jag alltid är sämst på att få inspiration, thank god att jag inte vill bli konstnär.
kommer tillbaka om några timmar,
over and out.

lana jurcevic - okovi na srcu ♥


Kommentarer
Postat av: vesna

använder cs3 :) men cs2 funkar lika bra :)

2009-09-23 @ 19:18:44
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha..Tack för tipset!!

Nu ska jag rusa ner till Ica och köpa en låda Alladin,kränga på brillorna och fördjupa mig i fantasins värld..

Älskar dig min lilla frisör.

2009-09-24 @ 06:53:38

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback