17 snart 70?

har gäspat sen klockan 9, tvingat mig själv att vara uppe till nu.
vill inte min far ska lägga sig innan mig, det är på gränsen till pinsamt.
kollade lite på vinter OS, totalt ointressant, dock så saknar jag sommar OS nu det är liksom årets händelse inom sport.
melodifestivalen, what to say, ja gillade låten "manipulated" ett bidrag som kanske inte hade hamnat sist i esc men Sverige fattar fortfarande inte att vi inte kan skicka feta gubbar som spelar svensk folkmusic.

imorgon är den otroligt jippofyllda dagen "alla hjärtans dag" här, aldrig riktigt firat den och planerade inte att starta trenden i år heller!

ska lägga min äntligen, läsa sisådär 5 kapitel i "när jag hör din röst" aka new moon.
puss !


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback