because you are my heaven

borta bra men hemma bäst.
sitter med tjockaste college tröjan ihopkurad i soffan.
får en härlig nysattack var tredje minut som påminner mig om att jag lever.
dagarna i halmstad var bra som jag redan visste de skulle bli, staden har alltid varit rogivande för mig.
skönt att få skratta med dig igen maja, med dig blir det aldrig svårt.

snöstorm ute, nog ingen som missat.
underbara underbara sverigeväder.
hoppas det avtar lite imorgon så man kan dra sig mot isaberg och göra anja pärsson avundsjuk.
ska försöka lära lillasyster att åka skidor, eller tja, ställa henne på ett par och putta henne nerför storbacken och vinka och le!
det ordnar sig säkert, om inte så är sjukstugan inte långt borta.
ha en bra snöig kväll, puss från mig.

älskade lillasyster.

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback