dagen irritationer

vart man än kollar så står folk på taket och skottar snö.
lektioner ställdes in igår och en skola där jag bor har helt stängts ner.
tåg går inte.
wtf är det här?
detta är sverigem, svea rike, norden, grannar med norpolen.
det är som om vi aldrig sett snö innan trots att vi får 2m snö årligen.
vart är sveriges plan b för detta "kaos". politiken suger rumpa.

killar som inte fått tillräckligt mycket sömn i sina små pojkrum och som tvunget måste sova på bussen.
missförstå ej, jag sover också på bussen men jag har tillräckligt mycket vett att INTE fälla ner sätet så långt att ingen kan sitta bakom.
detta gör dessa pojkar, hey boy guess what jag är också sjukt trött men kan inte få en blund eftersom jag måste pressa mig in bakom dig och sitta på helspänn ifall jag skulle kvävas eller inte.
ja, det är jag som sparkar dig i ryggen och nej jag tänker inte sluta.


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback