det blir ganska lätt om man gör det på mitt sätt.

sitter och skriver på ett arbete om hur man på bästa sätt ska klä sig för att överleva kylan just nu.
lika tråkigt som deprimerande, drömmer mig bort till sommarsolen.
funderar på att sätta ett blogglås på bloggen, människor som lägger sig i mitt liv mer än vad som önskas.

helgen har spenderats med tina toi.
ville få henne att spela in en musikvideo men det ville hon verkligen inte ställa upp på, mes.
vill du ha roligt så får du se till att ordna det själv!
och jag har inga problem med att bjuda på mig själv, finns nog inget tråkigare än en människa som är som ett blankt papper. gosh.
see ya people, puss.
plus hatar att kameran tvättar ur hela min nya hårfärg, reddish.

mama mama ser du!, ingen kamera i ansiktet! nu får du klara dig ett år tills nästa bild.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Denna bilden ska jag leva på länge...

Du är så vacker.

Älskar dig.Mamma.

2010-02-08 @ 14:04:51
Postat av: tina

men fy va snygg du ska vara då,

wanna be my boy toi ! ;) ♥

2010-02-11 @ 20:50:00
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback