hungry eyes

harrys påminde mig om varför jag inte går på fjortisdiscon längre.
musiken var bra ungefär 2 timmar sen gick det katastrofalt utför.
så fort ni hörde ordet fjortisar borde ni tänka : jaha men då fattar jag.
för finns inget som gör mig mer irriterad.
men men, låt dom leva sitt liv !
bilturen dit var nästan lika kul som allt annat, vi körde saturday night fever moves och skrek till dirty dancing låtar.
mamma funderade starkt på att inte släppa ut oss ur bilen.

här kommer en rad bilder jag inte direkt kommer ihåg att vi tog?
alltid lika roande att kolla genom kameran dagen efter a la the hangover.

tina hittade roligheter i brors barskåp och sen bestämde vi oss för att ta ett litet träningspass med hans hantlar.
vi hittade hans älskade gris Mr. Oink och vi lekte lyckliga familjen.
Han var nöjd.
och ja, jag är mannen i familjen, ser ni inte min översittar blick eller?
tina bara viker sig under mig.
chelseafan som man är så posade jag glatt med flaggan.
och vi vet att vi alltid får till dom snyggaste minerna på kort, det behöver ni inte påpeka!


   

Kommentarer
Postat av: tina

haha , jadu vad ska jag säga ?

hoppas du inte har allt för många läsare xd

kvällen va sjukt bra i vilket fall som hellst ! ☺♥

2010-02-17 @ 14:12:20
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: pernilla'

hahah lilla hjärtat, om du syftar på bilderna så var dessa de "normalaste" jag hittade , klaga inte. akta så ja inte lägger ut en viss video ;D , ♥

2010-02-17 @ 14:53:59
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback