from the day i was born, i've been confused.

sitter i ett kliniskt städat rum.
datasladden ligger fint placerad på golvet som en fälla.
en fälla ja inte ser 08.45 och spiller ut hela min skål kelloggs special K mitt på golvet.
behöver ja säga att jag ska till jobbet om en 25 min?
uuuuuuh.
jag hoppas alla är och handlar på willys idag istället för ica, orkar inte le åt gamla gubbar som inte fattar att deras rabattkvitto gick ut våren 2007.

ja behöver semester och det är nu.
behöver sommar, värme och vänskap.
skickar desperata meddelanden till hela kontaktlistan.
kom gärna och underhåll mig, make my day.

ikväll kommer maja , gosh vad man längtat.
då kommer natten vara ung!
och ja kommer dö på mitt 8timmars pass på söndag.
puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback