i need a hero.

har senaste timmen tvingat lillasyster att kolla på grease med mig.
oj ja, sista danscenen ville hon spola tillbaka 23957 gånger.

till och med min 8-åriga syster är betuttad i zuko.
vi bryr oss inte att han inte är någon atlet, att han struntar i skolan, att han är anledningen till nikotin tuggummin eller att han spenderar mer tid framför spegeln än oss.
lillasyster, välkomna din första förälskelse. tror hon är förbi stadiet med bamse och benjamin wahlgren nu(thank god).

mamma, imorgon tänker jag hjärntvätta syster med dirty dancing, footloose och flashdance.
de är för hennes eget bästa.
puuuuussssss



Kommentarer
Postat av: li

2010-01-09 @ 00:34:43
Postat av: linneaa.

graaattttiis. min syster har fortfarande inte kommit över benjamin wahlgren, och hon är fan snart 11! , katastrof.

2010-01-09 @ 00:36:07

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback