i'm just a smalltown girl

kanske borde ja fötts mitt i södern i USA.
växt upp på fälten, hittat en karl, fött några ungar som gick klädda i hängslebyxor varje dag.
jag hade bärt stora kjolar, alltid haft ett förkläde på och bakat paj dag som natt.
nångång då och då skulle mannen och ja klacka på oss cowboybootsen och cowboyhattarna för en danskväll på logen.
det är något med country musik, den känns rätt in i hjärta och stannar kvar där.
tänk vad musik kan göra.

denna är för dig och mig maja.
brad paisley - whiskey lullaby



bilder jag hittade när ja sökte på sothern usa. klicka på dom.
breath taking.

 


Kommentarer
Postat av: Maja

<3

2010-01-13 @ 23:28:26
Postat av: Mamma

Exakt så har jag alltid haft en önskan att leva också,som Lilla huset på prärien!!!

älskar dig.Mamma.

2010-01-14 @ 17:54:06

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback