lista ja

Är du..

Arrogant: nopp

Osäker:  kan hända den bäste med

Trött:  24/7

Intressant: luddig fråga 

Smart:  klart man är, sen vem man jämför med är en annan femma

Barnslig: älskar svampbob

Liten: 170 är väl inte så litet?

Lätt: nej svår.

Skoltrött: defenitivt

Rolig:  klart ja är, älskar mina egna skämt

Pratglad: väldigt

Frågvis: leta efter mer nyfiken människa

Organiserad: när jag vill

Hälsosam: ät vad du vill bara du tränar

Blyg: ibland

Attraktiv:  beror på betraktarens ögon

Lätt uttråkad: inget tålamod annars

Vegetarian: kött fifäään

Besatt: av mycket

Pålitlig: vem vill ha en opålitlig vän? ingen

Filosofisk: ja har mina små stunder

 

Har du..

För många vänner: kan man aldrig ha

Förföljelsemani: ursäkta?

Tvångstankar: ingen som vet

Färgat håret: är frisör, dum fråga

Brutit några ben: aldrig ens haft näseblod

Några piercings: finns några stycken ja

Egen dator: köpt på secondhand, avbetalning

Gjort bort dig rejält: varje dag, fråga mian kära vänner

Bra självförtroende: klart man måste ha

Komplex: har vi alla, förutom barbie

Kysst någon: det kan ha hänt nångång i mina dar

Tagit nakenbilder: öh verkligen, väntar på slitz besked.

Sagt jag älskar dig till någon idag: inget ord som skall slösas med, så nej

Varit kär: yepp, lyckligt lottad

Blivit kär i någon på nätet: americancookies.com

Dumpat någon: aldrig

Stulit någonting: inte en en vindruva på ICA, mes är jag

Gjort något olagligt: inte vad jag kan minnas, mamma?

 

Vem..

Saknar du: mina vänner på borås djurpark

Vill du döda: mig själv ibland, virrehöna

Rörde dig sist: lillasyster fick äran att massera mina fötter

Slog du sist: sist? ser ja ut som en slagskämpe?

Kramade du senast: midiiiaa

Kysste du senast: mamma?

Skrev du till sist: midia

Vill du vara som: mig själv, försöker aldrig vara något annat

Sårade dig sist: lever i nuet,forget the old shit and move on

Vill du bli galet full med: ingen, gillar att ha kontroll

Gjorde dig riktigt glad senast: midia ger mig magkramp varje dag

Fick du sms från senast: tina dåååh

Ringde dig senast: mami

Ska du gifta dig med: får se vilken stackare ja lyckas tygla

Får dig att skratta: mig själv oftast, har den torraste humorn på jorden


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kom ett sms på mobilen idag på morgonen från Julia som är hos Apan denna helgen.



Julia: oj oj jag glömde att ringa vet du vad som hende igår



Mamma: vad hände igår



Julia: Pernilla persade sig på puss



Mamma: det var det värsta jag hört.Jag sa ju att jag skulle göra det om Apan gjorde det,men det var ju bara för att hon inte skulle göra det.Hjälp!



Julia: ha ha då får du jöra det



Mamma: Jag tror inte att det ser så bra ut på min tjockismage när jag ska gå till simhallen.Ta ett kort på henne så jag får de.



Julia: Fenta hon är inte vaken än



(så kom det en bild med MMS)



Julia: ha ha ha



Mamma: Men tänk om hon måste klia sig i naveln?



Julia: pernilla säjer att hon inte kliar sig i navlen



Mamma: Men tänk om hon får ludd i naveln?



Här slutar denna informativa dialog.

Lär av detta ni tonårstjejer där ute att småsyrror utrustade med mobiler kan vara väldigt användbara spioner...MOAHAHAHAHA!!!!



Kärlek.Mamma.

2010-01-23 @ 14:16:06

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback