snabb resumé

borde jag sakna det?
egentligen inte. men som alla andra mänskliga så gör vi inte alltid det som är bäst.
ja kan inte påstå att 2009 var ett bra år, inte för mig själv eller någon i min närhet.
men ja tänker inte babbla, 2010 ska jag blicka frammåt.
skapa mitt egna liv, vara mig egna sol.
alla ni där ute, 2010 är ett nytt blad.
våga börja skriv.

2009 väldigt kort sammanfattat i inte så organiserade pics. ↓

lämnade grundskolan och allt annat med den, kämpade till mig ett stipendium i svenska.
stolt över mig själv.
lämnade tryggheten man hade funnit, vänner splittrades och spriddes ut över kartan.
band bröts.




hade en underbar sommar, familj vänner och kärlek.
allt blir så mycket enklare de månaderna, eller är de bara jag?


började frisörlinjen på johnbauer gymnasiet, kännde ingen men fann vänner med hjärtan större än vad man kan tro. sånna som gör de värt att gå till skolan. vissa band bröts men andra knöts.


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback