syndarna

jag är så trött på dessa eviga lögner, avundsjuka och förräderi.
tjejer, de ska sägas vara världens vackraste varelser.
bullshit. tjejer som skapar lögner i ren avundsjuka, svartsjuka och hugger dig i ryggen, de har inget här att göra.
jag vill inte ha något med dem att göra, de spelar uppfostrade och giftemålsmaterial. men bakom stängda dörrar gör de allt för att riva ner andra tjejer i deras närhet. osäkerthet? javisst. jag har så många gånger haft tjejer som hoppat på mig, folk jag inte ens kännt. vad säger det om dom egentligen, de är dom som skämmer ut sig inte jag. MEN det är nästan alltid dina vänner som hugger dig i ryggen och inte dina fiender.
jag kan prata om detta i evigheter, tjejer som är falska och leker paradise hotel med sitt egna liv.
men jag har varken tid eller ork för det, när de poppar upp sådana här tjejer i ens liv & tro mig de gör de, de är som ogäs. då ska man bara skaka av sig de, skratta åt det och sen gå vidare.
var inte tuff bakom skärmen, fb whatever, har du någonting att säga ska du väl vara så rakryggad att kunna säga det till den du vill i verkligheten. eller ingick inte de i ditt spel?
spela aldrig något du inte är, var den du är.
karma's a bitch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

som sagt baby, gå därifrån med ett leende och gå vidare ☺ du är finast hjärtat♥

2010-01-09 @ 15:04:35
Postat av: Mamma

Tjejer är det mest falska som finns.Som sagt man kan ha många bekanta men bara ett fåtal vänner.Det lustiga är att en dag ska dessa tjejer själva bli tonårsmammor.Då helt plötsligt blir de galna när någon annan kaxig tonårsbrud behandlar deras egen dotter på samma fega sätt...varför??? Dom tyckte ju uppenbarligen att det var helt OK att göra så själva när de var i den åldern.

Alla ni tjejer som ställer upp för varandra,stöttar och uppmuntrar..VAR STOLTA ÖVER ER SJÄLVA!

Ni andra är det bara synd om som inte kan och vågar stå på egna ben.

Hur hade era egna mammor och pappor reagerat om de visste hur ni egentligen beter er??

Jag är stolt över dig.Älskar dig Pernilla.Mamma.

2010-01-09 @ 18:21:07

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback