wazuuuuuuup

sitter här och funderar lite över mitt liv.
har min snyggaste ica-uniform på, precis kommit hem från jobbet.

den andra januari 2010 idag, har inte fattat det är nytt år än.
vi får väl se om poletten trillar ner nångång i februari.

ikväll ska jag städa som en freaking desperate housewife,
inte för jag behöver direkt. but ich wan't to.

och nej, ja bryr mig inte att ja blandar språk helt knas när ja skriver. min blogg liksom.

maja, kan inte hålla mig länge till. ligger och fingrar på boken varje kväll, den förför mig! måste få läsa den!

en bild från nyår, ja jag kännde mig lite mobbad som typ enda brunetten.
och nej, mina vänner är inte normala. luuuuve.




Kommentarer
Postat av: linneaa.

puuuuuuuuuuuuussss! :D <3

2010-01-02 @ 16:41:03
Postat av: Maja

OMG du får INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE LÄÄÄÄSA!!!!

2010-01-02 @ 21:52:50

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback