big turnoff

såg att en bloggare skrivit ett inlägg om hur killar ska sminka sig för att bli så snygga som möjligt.
ursäkta vad ?!
hur killar ska sminka sig?
ska man behöva säga detta en gång för alla , killar ska inte sminka sig.
en kille ska inte bry sig mer om sitt utseende än mig, han ska inte ängna mer tid framför spegeln än mig.
vad hände med dom riktiga killarna egentligen?
dom med ruffs i håret efter en fotbollsträning och som ibland föredrar träningsbyxor?
fan asså, ska jag behöva flytta till månen för att hitta någon kille som inte är mer "inne" än mig?
misstolka inte, vill inte ha en grottman som inte vet vad en spegel är.
bry er om ert utseende, men snälla, det finns en gräns.

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback