en allmänt tråkig lista

ALLMÄNT...
Namn: Pernilla?
Piercingar: x antal
Tatueringar: mycket snack, liten verkstad
Längd: 171 cm
Skostorlek: 36
Hårfärg: Koppar
Är du kär i någon: Jag älskar mig själv
Önskar du att du bodde någon annanstans: Finns hundra platser jag skulle vilja bo på.
Tänker du på självmord: Verkligen inte, livet är för kul för att ta slut redan.
Tycker andra att du är attraktiv: Inte tankeläsare, så vet tyvärr inte.
Vilket shampoo använder du: Lóreal is the shit
Vilken parfym använder du: Calvin Klein just nu
Vad är du rädd för: Ganska mycket ärligt talat
Gillar du att tvätta: Love, tid att tänka och varva ner
Gillar du Berg-och-Dalbana: Klart, roligaste på nöjesparkerna.


SENASTE...

Film du hyrde: Hyrde? så old school är jag inte.
Film du köpte: Köpte? piratbay annars.
Låten du lyssnade på: Shakira - Gypsy
Låten du hade på hjärnan: Du är för snygg för mig - sommarpojkarna
Låten du laddade ner: Minns inte
Personen du ringde: Tinatoivainen
TV program du tittade på: Boston tea party
Personen du tänkte på: Någon snygg kille


FAVORIT...

Mat: Kyckling är mums
Låt: Finns miljoner, sluta upp med dom kluriga frågorna.
Sak att göra: Något som får mig själv att må bra
Sport: Fussball är inte fel på något sätt
Dryck: Mineralvatten med stor M.
Kläder: Vad som faller mig in för dagen.
Film: Lejonkungen är min favoritfilm ja.
Bil: Någon fet hummer med pimpade fälgar.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Kan du räkna dom så är de för många
Gånger ditt hjärta brustit: Jag har aldrig brustit.
Hjärtan brustit på grund av dej: Återigen, ingen tankeläsare
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning, på gott och ont.
Ärr du har på kroppen: Finns säkert några, badass som jag är.

SENASTE...
Bok du läste: Brott och straff - fjodor dostojevskij
Personen du fick mail av: Pappa
Personen du fick brev av: Brev? vad är det?
Personen du fick sms av: LinnéaEmanuelsson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Städat a la housewife och pluggat som en rikig nerd.
Var det kul: Sen när blev plugga kul?
Hur tidigt stiger du upp: 05.45 ringer idiotklockan
Gillar du att slåss: Muckar du eller?
Vad ska du göra ikväll: Plugga, kolla tv, vara lat.


Är du seriös:
Någongång om året händer det.
Vad är du allergisk mot: Finns nog en hel del jag ej vet om.
Var har du ont: Näsan
Använder du hårspray: Knäppa frågor, men ja.
Kan du stå på händer: Ja satan, värsta ryska gymnasten är jag.
Favorit serie: Grey's anatomy, desperate housewifes


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Sugar baby!
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Jag är alltid glad!
Var du glad igår: Se ovanstående fråga
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yes
Vad dansar du till: ALLT ! vad slår egentligen att dansa?
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: En fin fin stad, flytt näs
Kan du sjunga: Klart, duschen är min scen, idol nästa!
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Usch... men spaghetti då.
Ett land jag helst vill besöka: ALLA länder, jorden runt here i come
Ska bli skoj: När listan tar slut
Ska inte bli skoj: Fortsätta plugga
Sparar till: Spara? Slösa!
Väntar på: Värme
Pålägg som gäller: Ost, bara bara bara
Dagens dryck: MINERALVATTEN!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Konstigt!!

Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans?

Svar:Idag.(har jag missat någon bjudning?)

Senaste mail?

Svar:Från pappa.(bor inte ni på samma adress?)

Och sist men inte minst så har du en väldigt vacker sångröst.

Älskar dig.Mamma.

2010-03-16 @ 22:05:39
Postat av: pernilla'

sv: När jag tittade riktigt noga så hade jag missat en del svar och dom hade varit ifyllda sen innan. rättade till det nu,

Älskar dig.

2010-03-17 @ 16:22:56
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback