global uppvärmning gillar jag

snön är nästan helt borta, de har sopat vissa gator.
vill bara sätta mig på en uteservering,
suga på en kall smoothie och njuta av solen.
man kan göra precis vad som helst mot mig men när det är sånt väder så kan jag bara inte bli arg, det går inte.
kanske borde flytta till ett varmt land med 364 soldagar så ni slipper den andra pernilla haha.

som den där gruppen på fb,
vi som längtar efter sena sommarkvällar med de man gillar.
och när jag väcktes klockan 7 av pappa
(klockan 7 på en lördag! det är fan olagligt)
så började jag i tristess räkna hur många månader det var tills jag fyllde 18.
9 för er som är undrar.
den röda tråden i detta inlägg blir luddigare och luddigare.
bäst att sluta innan jag förvirrar er. helt.


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback