gosh , vill du ha ett snällpiller?

haha jag tänkte precis slänga in ett litet inlägg och klaga på hur torra ni är med era kommentarer.
då ser ja två kommentarer om jeansleggings inlägget.
ofc är det något negativt mot mig och någon tar upp vikt, utseende och ideal.
hur underbart det var att vakna upp till det.
snälla nån människor, älska er själv, smala eller tjocka och sluta bry er så himla mycket.
jag älskar mitt liv. det borde ni också göra.

självklart anonyma också med namen "du vill inte veta"
vad gulliga ni är som gömmer er bakom skärmen!
puss på er med rangelben, ja ska tänka på er när jag äter min munk och ni lever på sparris.


Kommentarer
Postat av: linneaa.

jag är heeeelt på din sida perre, sitter och äter negerboll nu (Y) :D puuuss. <3

2010-03-03 @ 16:22:33
Postat av: pernilla'

sv: bra dt linnéaa, vi njuter iaf av livet, tiden är för dyrbar för att räkna varenda liten kalori! muuums på det ! puuuus <3

2010-03-03 @ 20:26:28
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback