man undrar vart han får allt ifrån

men orka att dom flyttat dh denna veckan för csi-trilogi. töntar.
halva veckan avklarad. känns som om jag inte sett jb på ett år,
knapp ja saknar det.
stormtrivs på praktiken, har poesisnack, lugna stunder och gratis kaffe.

slängde av alla kläder i ett svep och sitter här i mina långfillingar,
söta med hjärtan och allt, fick dom av tomten.

så säger pappa att vi ska åka och handla, eeeeey what's up with that?!
ser du inte att ja har mysbrallorna på elle?
gubbe.

nu ska jag stöna och gnälla medans jag tar av mina hjärtbyxor.
han skall veta att jag inte är glad.
vi hörs med gladare uppdatering , puuuuuusss

(fåret shaun. blir glad så fort jag har jingeln.
"oooh fåret shaun ooh fåret shaun"
nämnde jag att ja är lättroad?)


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback