star posen , 15 år gamla? haha

helg igen.
veckorna går förbi som sekunder.
jag har snart gått ett helt år på gymnasiet, känns som om jag började igår.
helgen förväntas bli lugn, lite mys ikväll sen jobb resten av helgen.
vet ni är avundsjuka.

och idag gick jag tillbaka till mörkt hår, eller tja, djup röd färg i dagsljus. luve.
träffade tina, linnéa och lydia idag för en fika på stan.
borde tagit kort, sällan alla vi 4 träffas på samma gång.

imorgon är det melodifestivalen, who gives a fuck?
jag väntar på esc.

pusssssssssss





Kommentarer
Postat av: linneaa. :D:D:D:D:D:D:D:D

sluuuuuuuta, jag fyllde faktiskt 16 där. :(

och då va du nästan 17, så tyyyyyst. :D <3

2010-03-13 @ 15:05:09
Postat av: pernilla'

sv: haha faaaaan helelr att du fyllde 16 där :O på allvar ? haha , pusssssss <:D3

2010-03-13 @ 22:16:08
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback